۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۴:۴۲

تغییر مدیریت در موسسه نمایشگاه‌ها جدی‌تر شد

تغییر مدیریت در موسسه نمایشگاه‌ها جدی‌تر شد

با جدی‌تر شدن خبر تغییر مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، داریوش رضوانی مشاور فعلی درّی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، بیشترین شانس را برای جایگزینی احسان‌الله حجتی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از جمله موسسات متولی امور فرهنگی کشور است که در ارتباط مستقیم با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می‌پردازد.

مسئولیت مدیرعاملی این موسسه نزدیک به 6 سال است که برعهده احسان‌الله حجتی، یکی از مدیران پیشکسوت عرصه فرهنگ است، ولی این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب مدیر جدیدی برای این موسسه از سوی بهمن درّی معاون فرهنگی وزارت ارشاد به گوش می‌رسد که این زمزمه‌ها روز به روز هم بلندتر و جدی‌تر می‌شود.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است که چندین گزینه هم برای مدیریت موسسه مطرح شده‌اند که در بین آنها داریوش رضوانی مدیرکل سابق اداره ارشاد چهار محال و بختیاری، بیشترین شانس را برای انتخاب از سوی درّی دارد.
 
وی که در حال حاضر مشاور معاون فرهنگی وزارت ارشاد است به دلیل سابقه فعالیتش در اداره ارشاد استانی بیشتر در این زمینه درّی را یاری می‌کند.
 
و اما صحت و سقم معرفی قریب‌الوقوع رضوانی را از سیدمهدی جعفری مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد جویا شدیم که وی در این زمینه گفت: بنده در مقامی نیستم که این قضیه را تکذیب یا تایید کنم و دراین‌باره خود آقای درّی می‌توانند پاسخگو باشند.
 
وی در پایان گفت: البته آقای رضوانی از مدیران خوش سابقه در حوزه اجرایی است که در حال حاضر هم در مقام مشاور معاون فرهنگی مشغول به کار است.
 
 محمدباقر خرمشاد، یحیی طالبیان، مجید حمیدزاده، علی اسماعیلی، محمد حسنی و محمدمهدی فداکار اعضای جدید هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران هستند که ریاست آن بر عهده بهمن دری معاون فرهنگی وزیر ارشاد است.
 
حجتی مدیرعامل فعلی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ساعاتی پیش از این در گفتگو با مهر درباره احتمال ماندنش در این سمت گفت بود: من نزدیک 6 سال است در این موسسه حضور داشته‌ام و با توجه به نظری که در هیئت امنا مطرح شد، مبنی بر اینکه «خون تازه‌ای» در موسسه جریان پیدا کند، به این نتیجه رسیدم که بهتر است در جای دیگری فعالیت کنم.
 
وی همچنین تاکید کرده بود: اگر در جلسه‌ای که انشاءالله هیئت امنا برگزار خواهد کرد، اعضا به این نتیجه رسیدند که فرد جدیدی فعالیت‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی را بر عهده بگیرد، قطعاً من هم کمک خواهم کرد که او این وظیفه را که چندین سال است انجام می‌شود، با کمترین مشکل ادامه دهد و اگر نظر هیئت امنا بر این بود که تغییرات زیادی صورت نگیرد، آن زمان می‌توان مواردی را مطرح کرد.
کد خبر 1395497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha